Drukuj

Usługi głosowe

Usługi VoIP umożliwiają przedsiębiorstwom integrację komunikacji głosowej i transmisje danych przy wykorzystaniu jednego medium jakim jest dostęp do Internetu bez konieczności opłacania abonamentu telefonicznego . Dzięki takiemu rozwiązaniu, użytkownik ma możliwość znacznie obniżyć koszty związane z telekomunikacją. Usługi VoIP są realizowane poprzez bramki VoIP podłączone do Internetu. Usługa VoIP może obsługiwać zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące. Możliwe jest także monitorowanie kosztu połączeń (billing on-line), fakturowanie, tworzenie wykazów rozmów oraz prowadzeniem statystyk ruchu w sposób nie ulegający zmianie oraz inne funkcjonalności typy Web-to-fax oraz fax- to-email. Usługi VoIP to przede wszystkim:

• Tańsze połączenia telefoniczne
• Oszczędności z tytułu dzierżawy łączy, ponieważ VoIP wykorzystuje istniejące łącze internetowe
• Oszczędności i bezpieczeństwo wynikające z wykorzystania VPN pomiędzy oddziałami przedsiębiorstwa
• Usługa pozwala na bezpłatną komunikację telefoniczną pomiędzy oddziałami.
• Łatwa integracja z istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną oraz siecią LAN
• Prostota użytkowania
• Ustawienia i funkcje istniejącej centrali abonenckiej nie ulegają zmianie

Produkty:

e-Voice
Usługa przygotowana z myślą o Klientach pragnących znacząco obniżyć koszty połączeń telefonicznych z wykorzystaniem łącza internetowego. Mogą być realizowane na kilka sposobów, poprzez zastosowanie specjalnych  telefonów IP podłączonych bezpośrednio do Internetu, zainstalowane u Klienta bramki VoIP przekierowującej ruch telefoniczny do sieci E-Telko a także poprzez Softphone – specjalnie stworzone oprogramowanie pozwalające na komunikację z wykorzystaniem zwykłych komputerów PC (przykładem takiego rozwiązania jest np. komunikator SKYPE). Usługa oferowana jest także użytkownikom posiadającym już własne urządzenia pozwalające na korzystanie z technologii VoIP.

V-PBX 
Usługa wirtualnej centrali telefonicznej jest kompleksowym rozwiązaniem przeznaczonym dla Klientów, którzy nie posiadają własnej centrali telefonicznej i stawiają na outsourcing tego rozwiązania. W takim wypadku firma e-Telko proponuje na bazie usługi VoIP stworzenie wielofunkcyjnej, nowoczesnej i łatwej w obsłudze centrali telefonicznej, z własną numeracją a tradycyjne telefony zostają podpięte bezpośrednio do bramek.

E-PBX 
Usługa sprzętowej centrali telefonicznej to rozwiązanie to jest skierowane do Klientów, którzy posiadają już własną centrale telefoniczną, bądź noszą się z zamiarem jej zakupu. Rozwiązanie E-PBX bazuje, podobnie jak V-PBX, również na usłudze VoIP z tą różnicą, że bramka IP jest instalowana bezpośrednio u Klienta z wykorzystaniem jego centrali telefonicznej i przekazuje ruch do Sieci e-Telko.  W tym przypadku Klient zachowuje swoją pule numeracyjną.

WLR
Jest to usługa hurtowego dostępu do sieci wprowadzona decyzją Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z 13 lipca 2006. Dzięki decyzji regulującej zasady świadczenia usługi WLR, operatorzy alternatywni mogą sprzedawać abonament i usługi klientom TP pod własną marką. Od strony technicznej dalej są podłączeni do central TP, korzystają z tego samego gniazdka, jednak pełną obsługę klienta przejmuje operator alternatywny.

Usługa ta umożliwia klientom indywidualnym oraz biznesowym posiadającym linię telefoniczną w sieci TP S.A., wybór innego operatora stacjonarnego, bez zmiany dotychczasowych numerów telefonicznych, ani instalacji nowych linii i urządzeń. Operator alternatywny w imieniu klienta dokonuje procesu wdrożenia usługi. Zachowana jest ciągłość świadczenia usług telefonicznych dla klienta, w taki sposób aby zmiana operatora nie wiązała się z przerwą w możliwości korzystania z usługi. DID dzięki własnemu prefiksowi 1099, oferuje swoim klientom usługi bez żadnych pośredników, dobrane do potrzeb i wymagań klienta.

Łącze E1
Pakiet usług E1 (łącze cyfrowe PRA), stworzony został dla dużych firm, korporacji, instytucji oraz budynków biurowych. Realizowany jest poprzez bezpośrednie podłączenie klienta do naszej sieci przy użyciu dedykowanego łącza cyfrowego. Doprowadzamy własną infrastrukturę telekomunikacyjną, pokrywając koszty związane z budową sieci dostępowej, zapewniamy odpowiednią centralę do obsługi łącza oraz serwis centrali – zgodnie z potrzebami klienta. Usługa jest dedykowana dla klientów, którzy nie posiadają własnej infrastruktury telekomunikacyjnej, wtedy instalujemy łącze E1 i przejmujemy ich pełną obsługę, przydzielamy również publiczne numery telefoniczne w wymaganym zakresie i ilości potrzebnej klientowi
. Usługę mogą zamówić również klienci, którzy posiadają własne łącza PRA od innych operatorów, wtedy mogą podłączyć własną centralę do dwóch niezależnych sieci telekomunikacyjnych i korzystać z usługi w ramach dwóch łączy i prefiksów (większe bezpieczeństwo systemu).


Pliki do pobrania:
pdfDID Zgoda AbonentaPDF (105.6 KB)
pdfCennik podstawowy GSMPDF (482.44 KB)